>

Saturday 28 July 2012

dear john


Hello there. Sekarang aku bersiaran dari bilik AP 03-26. Bersendirian di malam yg hening di dalam sebuah bilik kosong bersaksikan bintang dan bulan separuh mengambang dan bertemankan seekor cicak yang dok usha aku dari tadi dari bawah meja, ahh sudahlah kau cicak we, blushing aku dibueknyo. Semuanya aku lakukan semata-mata nak cari line sbb nak hapdet blog yg dah mula dipenuhi sisa tinja si cicak. mungkin sisa tinja cicak tadi gamaknya. Patut dia usha aku semacam. Benci anda wahai cicak wei.

Tujuan aku menaip entry ini adalah utk menulis surat kepada gelfren aku iaitu Kuat (bukan nama sebenar) utk mencurahkan segala yg terpendam di sebalik pintu hati ini atas kejadian yg berlaku tadi.  Ehem, ketuk2 pen di meja tulis.

Assalamualaikum,

Dear bebygel,

Pertama sekali Cacan (nama manjewww penulis) nak mintak maaf atas salah silap yg tiap2 hari Cacan buat kat bebygel sama ada yg sengaja atau sengaja tapi buat2 tak sengaja hewhew. Harap bebygel maafkan Cacan sbb Cacan takut ttba nnti Allah lebih sayangkan Cacan haa cane cane. Takut tau kena azab kalo bebygel tak maafkan Cacan. Tu baru dgn bebygel, dgn org lain lagi mcm mna. Ramai gila tau insan2 yg Cacan berdosa dengan mereka. Wei tak jadilah nak guna nama Cacan. Noharomm geli nak mampoih. Alang2 ni aku mintak maaf kat semua yg kenal aku wei, yg aku buat salah. Mintak ampun atas dosa2 aku. Harap diampunkan.

Okei sambung cerita cinta kita bebygel Kuat. aku sayang hang wei. Dan aku takmo la gado2 manjeww dgn hang sbb tikaq mydin tu. Apa sangatlah tikaq tu kalau nak ganti dgn hang. Setakat dia yg bernilai rm12.90, hang pulak kalau aku juai kat papa ayam dapatla kurang2 rm7000. Perbandingan harga yg sangat ketara. Rugilah aku kiranya aku pilih tikaq dari pilih hang harharhar gelak hambar. Dak weh ni siyes ni, aku sayang hang lebih dari tikaq mydin tu.

Makanya dengan kenyataan tersebut ingin aku katakan juga disini bahawa aku bukan nak meminggirkan katil hang apatah lagi ingin mengenepikan kasih sayang kita, tapi aku cuma nak sedikit ruang yg muat2 utk aku berdating dengan kekasihku seru harharhar. Lapaq la pulak tetiba. Sorila tadi sbb pi tolak katil hg jauh2, aku ingat tak celuih nak berdating kat celah tu. Tu bila aku ukoq balik tgk2 celuih so aku pn tarik la balik katil2 tu. Bukan aku merajuk. Abang2 mana boleh merajuk wei. Takkan kau dah lupa. kenapa aku tulis secara terperinci kat sini padahal nanti orang lain baca. Haish persetangkanlah.

Kalau aku tau akan bergado manjeww camni aku lebih rela tak beli tikaq tu kat mydin td. Pastu aku beli kat ECM harharhar gelak hambar sekali lagi sambil tahan lapar. Tetiba terbayang makanan askar Alia bagi tu urglp. Tengs Alia, xoxo gelfren *baca dgn nada gedik yg amat sambil kelip2 mata gedik2 jari termasuk jari kaki*. Ahh telah tiba di pulau rupanya aku. Maafkan aku bebygel. Okei sambung. Hemm malam ni mcm malu ja nak tarik balik katil tu. Esok la time bangun pagi buat2 mamai then tarik balik pastu buat2 mamai lagi cakap2 dengan hang sambil menikmati sahur milo sejuk yg beli tadi. Harap menjadi lah. And esok bila hang baca surat ni time tu insyaallah dah oke so aku tak malu pn tulis mcm ni harhar. Buat pasai hang baca malam ni mmg aku tidoq kat tangki air.

K lah wei aku ngantok plus penin plus lapaq. Harap2 bila aku balik dorm satgi hang dah tidoq so aku takyah cakap dgn hang lagi. Awkward woi hahahaha. Yg baca sila amin ramai2. Amin.. K gnite ols.


watak jahat malam ni : tikar mydin

katil yg dahulu bercantum ttiba ada jarak sekaki haghahagahah
*mr Acah dalam selimut Kuat



*beby tyra monster, sila rahsiakan drama luar dorm tadi. Xoxo gelfren~ :* 


*esok start klas pada hari SABTU sebab ganti utk sukma haritu. -..-

1 comment: