>

Saturday 8 February 2014

Floral Mask by Dian Pixy.

Assalamualaikum

Aku rasa ramai dah kenai produk ni. Sebab aku pun dah tau pasal ni rasanya dalam taon lepas dah orang gebang pasal ni. Cuma aku ja baru nak melakukan proses penggebangan sekarang huhu. Terlambat satu tahun. Takpa. Lebih baik lewat dari tak pernah ( baca : better late than nevahh)

Anda boleh tekan link ini, ini dan ini untuk baca review mask ni. Ni saja aku bagi review dari blogger pemes ames kat Malaysia ni. Sebenaqnya kalau hampa gugel lagi jumpak banyak sangat review Floral Mask by Dian Pixy ni. Serious. Just klik new tab. Then gugel “Floral mask by Dian Pixy”.

Kaklong -  Kenapa mask ni warna ungu?? Keladi kaa?
Aku -  Keladi?? No lah. Ni lavender. Wangi.
Kaklong -   Ohh.. ni yang ada dalam bilik banyak2 tu kan?
Aku -   A’ah. Naan jual benda ni.
Kaklong  -   Yaka?? Kak nak beli 2!
Aku -  Seriously?? Mahal ni. RM39.90 untuk 50ml. Nak ka?
Kaklong  -   Serious laa..memang dok cari benda ni lama dah 
                *patlima menit kemudian* 
Kaklong -   Tak sakit la benda ni bila cabut kan..
Aku -   A’ah..dia tak sakit sangat macam mask hitam yang selalu dok pakai tu.

Di atas merupakan review tulus dari kak aku dan aku sendiri. Aku cuba gugel “floral mask by dian pixy tak best pun”, aku nak cari review cerita pasal ketidakberkesanan atau keburukan floral mask nak bagi hampa boleh compare dan buat keputusan yang matang untuk membeli benda ni tapi Alhamdulillah aku tak jumpa komen komen negative pasal mask ni.

Bagi aku sendiri, benda yang aku suka pasal mask ni kalau nak banding dengan mask lain adalah dia tak sakit time nak tarik tu, then aku nampak gak la ada white head melekat situ. Tengok dengan mata kasar memang tak jelas sangat. Bila aku tengok guna kamera baru nampak weh. Memang ada! Dan paling penting adalah kandungan semua halal inshaallah, dan produk Muslim, produk bumiputera. 

Dekat gambar tu packaging lama. Sekarang dah buat packaging baru yang lebih comel seriyesli!
ni pulak hasil dari muka aku wahaha.
 lihat entiti di sebelah kiri tu nampak weh whitehead melekat haha malew ilew
Tu aku amik guna kamera henpon sebab bateri kamera betul habis. Nanti bila bila aku amik guna kamera betul pulak lagi zoom elok, aku upload sini k bagi hampa tengok white head aku haha.

menunggu untuk dibeli
comel dak packaging baru dia? haha geram gila aku tengok
Kalau nak beli boleh contact aku thru FB.

Harga : RM39.90. Harga tetap tak kira anda femili, BFF mahupun stranger.
Isipadu : 50ml
Postage : RM6. Kalau area Gurun atau Guar Chempedak aku boleh bagi by hand la takyah bayaq postage

Tambahan : LAKI DAN POMPUAN boleh guna benda ni. Kanak kanak pulak seawal usia 12 tahun. 

Sekian entry menjual. Cewah first time beb aku jual online hehee. May Allah ease




*********


Dan untuk sesiapa yang nak cari jubah/dress/ wide shawl, link link dibawah adalah antara tempat yang anda boleh cari semua yang anda nak, inshaallah. Tapi memang ada sesetengah dress atau jubah yang mungkin ada ikat kat pinggang ka apa (boleh menampakkan bentuk pinggang), yang tu atas diri sendiri nak ejas macam mana bagi jadi ikut syariat. Mungkin boleh pakai dengan cardigan atau labuhkan tudung sampai lepas paras pinggang.

Inshaallah kita boleh berubah! Kita boleh usaha ikut jalan Allah! Allah tengok usaha, bukan hasil. So jom cuba jadi yang terbaik setakat mana kita boleh jadi. :)














4 comments:

  1. Assalamualaikum ecaan..heehe..fiqa ingt, nak cuba 1 lah..macam mana nak bank-in yee?

    ReplyDelete
  2. hi i nak beli produk ni dari u blh? khamis ni i kan ke gurun. U tau x tuisyen do re mi kat gurun tu sebelah j mart. u blh bawa produk tu ke sana? fb id i Anusuya Ravindran

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm rily sorry miss. Stock dah habis yang dekat i. Tapi miss boleh order dekat FB nama Dian Pixy.

      Delete