>

Friday 14 September 2012

terima kasih Allah :')

alhamdulillah. aku masih hidup untuk tulis entry ni
alhamdulillah. aku masih hidup untuk delete maki2 hamun dari twitter aku
alhamdulillah. aku masih hidup untuk buang gambar2 tak tutup aurat kat fb
alhamdulillah. aku masih hidup untuk meminta maaf pada yang aku bersalah

mungkin dengan entry ni boleh ingatkan juga orang lain sebelum semuanya terlambat.
mati tu pasti. masa tu hanya Allah yg tahu. kita sebagai manusia selalu lupa,lalai.
terima kasih untuk yg share link blog Allahyarhamah Yasmin J Hunwick.
ada la saham skit sbb ingatkan aku psal mati

to ummi and ayah, maafkan dan halalkan semuanya. naan banyak dosa.
keluarga,kawan2, cikgu2 dan semuanya, naan/kakak/aku/saya mintak ampun, mintak maaf, halalkan semuanya.
tak sanggup bayangkan azab seksa kalau dosa2 tu tak diampunkan.

yan, aku mintak maaf atas semuanya.

doakan aku selamat kat sana




No comments:

Post a Comment